Kaip sportas padeda studijuoti?

kaip sportas padeda studijuoti

Šiandien tai ne paslaptis, kad sportas suteikia organizmui teigiamą poveikį. Naujausi tyrimai rodo, kad šie teigiami reiškiniai plinta net į smegenis, įtakoja pažinimo galimybėms. Neurologai ir psichologai per dešimtmečius rinko duomenys apie pratimų ir proto sąryši. Tyrimai rodo, kad tai stipri sąsają. Fiziniai pratimai stiprina smegenis ir pageriną pažintinius gebėjimus.

Padidėjęs širdies susitraukimų dažnis treniruočių metu nukreipia daugiau kraujo ne tik į dirbančius raumenis, bet ir į smegenų. Tyrimai rodo, kad asmens pažinimo gebėjimai po fizinio krūvio padidėjo 10-15%. Ajovos universiteto ekspertai nustatė, kad sporto treniruotes pagerina smegenų gebėjimą sutelkti dėmesį į konkrečią užduotį. Viena iš priežasčių yra tai, kad treniruotes metu yra būtina siekti pratimų techniką ir skaičiuoti pakartojimus. Po treniruotes trunkančios vieną valandą daugiau nei pusė žmonių patyrią pagerintą nuotaiką, nuovargio ir įtampos jausmų sumažinimą. Blogi nuotaiką paveikia pirmiausiai smegenų veiklai ir bendro organizmo efektyvumui, kada bokso pirštinės gerai sedi ant rankos, pasiruošęs boksoti, tiesioginis efektyvumo valdymas fizinio krūvio metu padeda žmogui atgauti savo gyvenimą kontrolės jausmą.

Žmonės, kurie aktyviai sportuoja

Žmonės, kurie aktyviai sportuoja, turi didesnį gebėjimą efektyviai mąstyti. Kai kurios smegenų dalys gali treniruoti tik sportuojant. Sportas daugiau vysto loginį mąstymą, gebėjimą rasti optimalius ir racionalius sprendimus; jis moko sudaryti taktiką, sekti tam tikrą strategiją. Tai taikoma ne tik fiziniam lavinimui, bet ir žmogaus gyvenimo veiklai. Daugelių žmonių nedomina sportas ir savo fizinis pasirengimas. Jie daugiau sergą ir susižeidžia. Tačiau net ir ne didelė, bet pakankamai reguliari fizinė veikla, tokia kaip boksas ir bokso maišas “BALTLOKIS” padės vystytis darniau. Po trisdešimt minučių treniruočių organizme aktyviai išskiria medžiaga, vadinama natūralų morfino arba endorfinų. Kuo didesnis endorfinų lygis, nuotaika pasidaro geresnį ir viskas sekėsi lengviau, įskaitant informaciją. Endorfinų padidėjimas kraujyje treniruotes metu – draudimas nuo bet kokios depresijos. Taigi, jei staiga pradėjot jaustis, kad nuobodu ir liūdna, ir niekam ranką pateikti – pašokyt pusvalandi per šokdynė.

Jeigu jus bijot kad jums neužteks laiko treniruotėms tarp darbo ir studijų, ar bus tiek krūvio išlaikyti bus sunku, paskaitykite mano straipsni – “Sportas studentų gyvenime arba kaip juos susiderint.“ . Nes iš tikrųjų sportas padeda ne tik geriau mokytis, bet ir geriau įsijausti, tiek psichiškai, tiek fiziškai.

Sportas studentų gyvenime arba kaip juos susiderint.

Sportas – fizinio lavinimo dalis. Jame žmones siekia išplėsti savo galimybes ribas, tai didžiulis pasaulis emocijų. Fizinis vystymasis yra glaudžiai susijęs su žmogaus sveikata. Judėjimo veikla yra ypač svarbi studentams, kai ištisą dieną sėdi užsiėmimuose smegenis neprisigeria deguonimi, prisideda įvairių ligų kaupimas. Per dieną, studento centrinę nervų sistemą ilgai ir sunkiai dirba. Psichinio nuovargio pasekmės gali būti įvairios ligos, ypač nervų, širdies ir kraujagyslių sistemos. Dienos pabaigoje, atsiranda nuovargis, dėl intensyvių mokymų apkrovos, mažai miego ir blogos mitybos. Nepatogi laikysena veda studentus į kūno laikysenos raumenų statinį stresą, kuris atveda prie funkcinių organizmo sistemų sutrikimų.

Ar manote, dienoje yra per mažai valandų, ir jūs tiesiog nežinote, kaip kai kurie žmonės sugeba susidoroti su studijavimų, darbą ir sportų? Na, apačioje rasite paprasta vadovą su patarimais, kaip jūs galite rasti tobulą pusiausvyrą savo neramaus gyvenimo.

 

  • įsigyti dienrašti. Jūs galite jį nusipirkti beveik visur. Įsitikinkite, kad nusipirkote didelį, nes mažame Jūsų pastabos nesilaikys.
  • Organizuokite save. Užsirašykite ant popieriaus savo pamokas, savo darbą, sportą, būrelius, įsipareigojimus namuose ir t.t. jis ir gali padėti jums valdyti savo laiką.
  • Nustatykit vidutinį laiko, kiek jums prireiks, ir kiek jūs norite išleisti tam tikrą užduotį. Pavyzdys: chemijos namų darbus užtruks bent valandą, bet aš noriu tai padaryti per 45 minučių.
  • Atminkite, kad, kai jūs atlikot ankstesnį veiksmą, jums nereikia mažinti darbo tempus arba labai greitai kažką daryti, nes kitaip sumažinsit visus savo pastangas.
  • Boksoti ringe arba sparinge su BALTLOKIS bokso pirštinės
  • Nustatykite savo prioritetus. Pagalvokite apie tai, kokie užduočiai jums svarbiausi, o kurie mažai svarbus. Jūs galite užsirašyti sąrašą pamokų, savo namų darbų ir pareigų, kurios yra būtinos, taip pat laisvalaikių veiklos, kurie nėra privalomi.
  • Laikykitės režimą!

 

Fizinis aktyvumas padeda jums sumažinti stresą

Fizinis aktyvumas padeda jums sumažinti stresą, išvalyti savo protą, ir padeda rasti gerų draugų.Bet dėl visų savo darbų, nepamirškite imtis miegui reikiamą valandų skaičių. Taip pat svarbu gerai valgyti ir platinti apkrovą. Negalima leisti, kad studijų ir darbo derinys turėjo neigiamą poveikį jūsų sveikatai. Jei jėgų nepakanka, būtina kažką paaukoti.

Taigi, atliekant minėtus principus, jūs galite lengvai derinti studijų, darbą ir treniruotes. Viskas priklauso tik nuo to, kaip gerai jūs organizuosit procesą ir tai, kaip gerai jūs ateisit prie jo realizavimo. Iš patirties galių pasakyt, kad veiksmingai treniruotis ir turėti puikią fizinę formą realų, net jei kartu dirbat ar studijuojate. Viskas priklauso tik nuo jūsų ir jūsų norų vystytis tiek fiziškai, tiek psichiškai.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *